| وبلاگ نویس

تا بُوَد وِردَت دُعا وُ درسِ قرآن غَم مَخور...

| وبلاگ نویس

تا بُوَد وِردَت دُعا وُ درسِ قرآن غَم مَخور...

| وبلاگ نویس

عرض سلام و ادب
به این وبلاگ خوش آمدید

نکته:مطالبی که فاقد منبع هستند لزوما نوشته های شخصی اینجانب نیستند.
کپی و نشر مطالب،بدون ذکر منبع (یعنی بدون ذکر نام این وبلاگ) کاملا آزاد است.
صمیمانه پذیرای هرگونه پیشنهاد و انتقاد هستم
لذا به این منظور می توانید از بخش نظرات،در انتهای هر پست استفاده نمایید.
إِنْ أُرِیدُ إِلَّا الْإِصْلَاحَ مَا اسْتَطَعْتُ وَمَا تَوْفِیقِی إِلَّا بِاللَّهِ عَلَیْهِ تَوَکَّلْتُ وَإِلَیْهِ أُنِیب

Instagram:@H.Omarzadeh

بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان



تفسیر نور نام تفسیر مختصر قرآنی اثر دکتر مصطفی خرم دل،نویسنده اهل سنت و جماعت کُرد ایرانی است.این کتاب در اولین چاپ خود در سال ۱۳۷۲ توسط انتشارات احسان در تهران در ۷۵۸ صفحه، با خط عثمان طه به چاپ رسیده است.آن‌طور که در پایان کتاب ذکر‌شده، ترجمه و تفسیر آن در اول فروردین ۱۳۷۰ به پایان رسیده‌است. مصطفی خرم‌دل در مورد چگونگی نوشتن و ترجمه تفسیر نور در مقدمهٔ کتاب این‌گونه ذکر کرده‌است:

چند سال پیش تفسیری را به نام «المنتخب» تألیف «انجمن قرآن و سنت» مصر، خریداری کردم … سخت شیفتهٔ آن گشتم و بر آن شدم این تفسیر گرانقدر را به فارسی برگردانم … متوجّه شدم که بعضی از تفاسیر دیگر در معنی برخی از آیات راهیاب‌تر و به مقصود وافی‌ترند. تصمیم گرفتم از باغ پرگل مجموعهٔ تفاسیری که در دسترس است به گلچین معانی بپردازم و همچون زنبور عسل بر بهترین شکوفه‌ها و خوشبوترین گلها بنشینم … شش سال پرکشیدن بدین گلزار و آن گلزار، و مکیدن شیرهٔ این گل و آن گل، توانستم شهد فائق و معطّر سی جزء قرآن را بر خوان دوستان نهم … این گلچین را «تفسیر نور» نامیده‌ام، چرا که خود فرستندهٔ قرآن پروردگار جهان، کتاب خود را نور نامیده است.— مصطفی خرم‌دل، تفسیر نور، پیشگفتار مؤلف، صفحه چهار، چاپ نهم، ۱۳۹۱.
این کتاب در چاپ خود در ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳، در چاپ دهم خود در ۱۴۸۰ صفحه و در تیراژ ۱۰ هزار نسخه‌ای توسط انتشارات احسان در تهران به چاپ رسیده است.
این برنامه که در حقیقت استفاده از کتاب فوق را بر روی سیستم آندرویدی شما میسر می سازد دارای امکاناتی همچون ؛دسترسی به متن قرآن و ترجمه فارسی تمامی آیات،جستجو در نرم افزار،امکان اضافه نمودن توضیح و یادداشت برای هر سوره،قابلیت های به اشتراک گذاری آیه،مشاهده توضیحات آیه،اضافه کردن به لیست نشان ها و اضافه کردن به فهرست موضوعی با لمس آیه مورد نظر و ...می باشد.
نکته:از آنجاییکه بنی آدم ممکن الخطا می باشند و نتیجتا هیچ کتابی به جز کتابهای آسمانی کامل نیست لذا توصیه می شود ضمن استفاده از این کتاب مفید،مراجعه و مطالعه کتابهای تفسیر مهم و اکمل و دارای اولویت اهل سنت و جماعت مانند تفاسیر طبری،ابن کثیر،قرطبی و...را نیز در برنامه مبارک تحصیل و مطالعه کتب اسلامی خود داشته باشید.
  • اسکرین شات از محیط نرم افزار و لینک دریافت آن:

دریافت نرم افزار
حجم: ۵.۳ مگابایت

  • حسین عمرزاده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی